domingo, 30 de enero de 2011

ESCOLTAR

El dilluns passat vaig realitzar l'activitat amb el meu grup de tercer d'ESO, no és un grup nombrós per la qual cosa sabia que podia realitzar-la amb ells i que el seu nivell d'anglès era bastant bo.
Per a aquesta activitat vaig triar una audició sobre un programa de televisió en el qual es parlava sobre fer una recepta de galetes de xocolata. L'activitat tenia com a objectiu aprendre nou vocabulari i estructures gramaticals.
Pel meu l'experiència ha estat bastant gratificant, ells l'hi han passat bé, han aconseguit l'objectiu, i crec que Wordle és una eina molt útil per tenir als alumnes motivats. Penso que seguiré utilitzant-la en altres cursos.
Us deixo aquí el resultat del treball dels meus alumnes i el global de tots els grups. També l'enllaç de la web on està l'audició.


Salutacions!!!

http://www.esl-lab.com/bakingcookies/bakingcookiesrd1.htm




Grup 1: Pedro Garau, Javier Bravo i Nico Quetlas

Wordle: Group 1 Baking cookies


Grup 2: Kevin Martí, Javier Navarro i Magadalena Gredilla

Wordle: Group 2 Baking cookies


Grup 3: Raquel Velasco, Agy Fatou i Antonia Clar

Wordle: Group 3 Baking cookies

Grup 4: Cati Crespi, Denzel Pesce i Marco López

Wordle: Group 4 Baking cookies

Grup 5: Miquel Mas, Marina Salas i Jeroni Pou

Wordle: Group 5 Baking cookies


Grup 6: Tià Rigo, Christian Solera i Claudia Beltrán

Wordle: Group 6 Baking cookies


Resultat de tots els grups:


Wordle: Whole group Baking cookies

No hay comentarios:

Publicar un comentario